marți, 6 aprilie 2010

Puteti lasa mesaje ...

4 comentarii:

  1. sunteti o adevarata doamna .
    aveti un talent fantastic.
    paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina- tocmai te-am vazut si ascultat la tvr iasi- cu melodia "Je t'aime -esti printre cele mai bune si frumoase voci ale Romaniei- multumeste-i lui Dumnezeu pentru harul tau si pentru Destinul tau- ( si izolarea ta a avut un ROL in Planul divin- in evolutia ta spirituala)- Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te faca sa devii o binecuvantare- cristiana pricop

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog ajuta-ti-ma sa dezbolt dicografia dvs aici http://www.discogs.com/artist/Doina+Moro%C5%9Fanu
    Nu am decat acest disc.
    Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  4. abia acum am vazut mesajul dumneavoastra. daca doriti sa ascultati noul meu cd scos in 2010, va rog sa imi lasati datele de contact si va trimit albumul! va multumesc ca imi ascultati melodiile!cel care va scrie mesajul este elevul meu ! cu simpatie,Doina Morosanu

    RăspundețiȘtergere